איך לבחור גדר אלומיניום לעיצוב הגינה

בכל שנה ושנה, יותר ויותר אנשים מבינים את חשיבות העיצוב של הגינה. לפיכך, הם משדרגים אותה בהתאם לרוחם. למשל – מכניסים תאורה חדשה, דשא סינטטי, וגם גדרות חשמליות או גדרות מאלומיניום. במאמר שלפניכם, נעסוק בשאלה – כיצד לבחור גדר אלומיניום לגינה.

סוגי גדרות – מה האפשרויות שלי

בכדאי לענות על השאלה – איך לבחור גדרות לגינה, קודם נצטרך להבין מהם האפשרויות שלנו. או במילים אחרות, מהם סוגי הגדרות הקיימות. הסוג הראשון והנפוץ ביותר הוא גדר מחומר האלומיניום. למעשה, גדר האלומיניום היא הנפוצה ביותר בשל שלל יתרונות, שאותם נפרט מאוחר יותר. הסוג שני, הוא גדר דמוי עץ, או עץ מלא. הגדר הזאת הייתה נפוצה בדרך כלל בשנים 2015-2018, ולרוב בחצרות ישנים מאוד. החיסרון הבולט ביותר בשימוש עץ, הוא בוודאי דעיכת הצבע, ואי-הגנה מפני מים ומזג האוויר. הגדר השלישית, היא גדר נפוצה אשר עשויה מפלסטיק, והפעם היא כן מגנה עלינו ממים. הצבע לא דועך, ובעלת הגנה חזקה מפני נזקי מזג האוויר השונים.

יתרונותיה של גדר האלומיניום

אז כפי שהבנו, ישנם 3 גדרות נפוצות: אלומיניום, עץ, ופלסטיק. לאחר שהבנו את החלק הזה במתכון, כעת, נבין כיצד גדר אלומיניום מתעלה מעל כולם, והכי מומלצת. לרוב, כל המתקינים ימליצו לכם על גדר האלומיניום מכמה סיבות. הינה חמישה סיבות מומלצות ופופולריות:

  1. מוגנת מים ונזקי מזג האוויר – גדר האלומיניום מגנה באופן מלא בפני נזקי מזג האוויר, שפיכת נוזלים ומים, ואולי גם אלכוהול. מה שכן, ייתכן שהאלכוהול בהמשך יהיה מסוגל להוריד את צבעה.
  2. חשמלית ואופטימלית גם במשרדים – אנו חייבים לומר, שיש שני גדרות שפועלות בצורה חשמלית. הראשונה היא גדר מסוג אלומיניום, והשנייה היא גדר מסוג נחושת. לעומתם, לא תראו גדרות עץ או פלסטיק שהם גם חשמליות. עקב כך, מדובר ביתרון עצום. מה שכן, כאשר יש לנו גדר חשמלית, לא נצטרך עוד לקום בשביל לפתוח אותה. ניתן להגדיר הרשאות לאנשים ספציפיים, ובכך הם יוכלו לחייג למענה מסוים, ולפתוח את הגדר ללא התערבותנו.
  3. מחזיק לאורך שנים – לעומת עץ ופלסטיק, חומר האלומיניום גמיש, חזק, ואיכותי מאוד. דבר אשר יתפרש לאורך זמן, כנכס. במילים אחרות, הגדר תוכל להחזיק במשך שנים בתחזוקה מינימלית בלבד.
  4. עיצוב ומראה – בזכות חומר הגלם המצוין הזה, נוכל לעצב את הגדר כמעט בכל צורה אפשרית, וללא עלויות גבוהות בייצור. המראה והעיצוב שניתן להפיק מהגדר הוא חסר תקדים וללא גבולות.

אלה הם ארבעת היתרונות העיקריים והמורגשים ביותר לגדר אלומיניום. כמובן, ישנם עוד המון יתרונות נוספים, שאליהם לא נרחיב בשלב זה. אבל, רק נאמר שמדובר ביתרונות שעשויים להשפיע על הכיס שלנו, כמו – המחיר היחסית זול, דרישות ההתקנה הפשוטה, התחזוקה המינימלית, ועוד המון.

אז איך בוחרים גדר אלומיניום – ארבעה טיפים שימושיים

גדר האלומיניום עשתה מהפכה גדולה בענף ובתחום הגדרות. אם עד היום השתמשנו בגדר מסוג פלסטיק או עץ, כיום גדרות האלומיניום הפכו את החיים שלנו לנוחים יותר, לחסכוניים יותר, וליפים הרבה יותר. אבל עדיין נשארה סוגייה לא פתורה – "כיצד לבחור גדר מאלומיניום?" את התשובה נספק לכם בשלושה טיפים עיקריים. הנה 4 הטיפים לבחירת גדר מחומר האלומיניום:

  1. תחזוקה מינימלית – במטרה לנהל את הזמן טוב יותר, ולבזבז כמה שפחות מתוכו על התחזוקה, רצוי לבחור בגדר שתספק לנו תחזוקה מינימלית. חומר "אלומיניום", הוא החומר שמצריך את התחזוקה המינימלית ביותר. בכך, נכוון לגדר מסוג אלומיניום בלי שום התלבטות!
  2. העיצוב חשוב – כן! העיצוב לא פחות חשוב מהתחזוקה המינימלית או מהמחיר הנוח. למעשה, ישנם אנשים שיעדיפו להוציא יותר כסף, על סגנון מעוצב יותר. אם השקעתם את כל נשמתכם על עיצוב הגינה והבית, לרוב גם תרצו להשקיע את מרב כספכם בגדר אלומיניום מעוצבת ויוקרתית, כזאת בעלת מראה נקי, ויחד זאת יוקרתית. לפיכך, כאשר אתם בוחרים בגדר אלומיניום, אל תזניחו את הפן העיצובי, במידה והוא חשוב לכם כל כך. לרוב, אנשים יזניחו את הפרמטר הזה בשל המחיר הגבוהה, כמובן שתהיה תוספת משמעותית, ורצוי להיערך לכך בחשבון.
  3. המחיר – אחד השיקולים החשובים ביותר הוא המחיר. בחלק גדול מהמקרים, המחיר הוא זה שמניע אותנו, וקובע באיזה מוצר נבחר. לפיכך, חשבו היטב על הסכום שתרצו להשקיע בגדר האלומיניום, וכמובן האם תרצו להוסיף תקציב "חריגה" לגדר חשמלית, או לתוספות אחרות.
  4. חוזקה ואיכות – הגדר האולטימטיבית היא גדר מסוג אלומיניום. למה? בשל עמידותה לתנאי סביבה קרה וחמה. מלבד זאת, היא עמידה לכל סוג של נוזל (חוץ מחומצה, כן?), ותנאי מזג האוויר. אבל היתרון הבולט ביותר היא איכותה וחוזקה של האלומיניום שבאה לידי ביטוי. חומר האלומיניום מאוד קל, גמיש, וחזק! ובכך זה יתרון עצום. בעת בחירת גדר לגינה שלכם, רצוי ללכת על חומר האלומיניום משום שהוא חזק ברמת הבסיס שלו.

אלה הם ארבעת היתרונות השימושיים, היעילים, והטובים ביותר. יתרונות אלה יהיו עבורכם לערך ונכס, במיוחד אם אתם מעוניינים ממש עכשיו לרכוש גדר מסוג אלומיניום. בעת הבחירה, שקלו את ארבעת האופציות, את המטרות שלכם, ואת התקציב המקסימלי שאתם מעוניינים להשקיע. לאחר בחינה של הפרמטרים ושל המקרים בפועל, נוכל לבחון ולבחור בגדר הטובה ביותר.

חברת פורת מתכות בע"מ הוקמה במטרה לספק שירות ותמיכה אדיבים ומקצועיים. באתר שלנו, תוכלו לפתוח קריאת שירות ואנו נטפל בכל בעיה. בנוסף, האתר שלנו קיים במטרה לספק לכם הצעת מחיר אדיבה, לצפות במחירון, ובקטלוג הגדרות. בכל שאלה – אנו זמינים בטלפון 08-675-4561.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות