איך להתאים גדר לגינה אלומיניום?

לא פעם אנחנו נתקלים בסוגיה האם להחליף את הגדר בחצר ביתנו? האם לחדש את הקיימת או שאנחנו מעדיפים להחלישה בחדשה בעלת מראה רענן ואיכותי? אם גם אתם בוחרים לחדש את גדר לגינה אלומיניום הגעתם למקום הנכון.

בעלי נכס פרטי רוצים לשמור על אבטחתם של בני ביתם וגם רוצים שהגדר תהיה מתאמת לעיצוב הבית, איך ניתן לשמור גם על העיצוב וגם על הבטיחות בתקציב יחסית נמוך?

אחת הדרכים הפופולריות ביותר בשנים האחרונות היא גדר לגינה מאלומיניום. בעלי נכס רבים בוחרים בה מכמה סיבות.

  • בטיחות מעל הכל – גדרות אלומיניום בטוחות ומרתיעות פורצים וגנבים. היא בעלת החוזק רב, היא קלה יותר מפלדה והיא חזקה יותר מגדר עץ, היא פשוט משלבת את כל היתרונות גם יחד.
  • עיצובים בהתאמה אישית – כל בעל נכס משקיע את מיטב כספו בנכס שלו, השקעתם במעצב/ת שיתכננו את הבית שלכם עד הפרט האחרון, השקעתם בגינה יפה וירוקה, עכשיו נותר לכם להשקיע גדר לגינה אלומיניום כדי להשלים את המלאכה. עם גדר אלומיניום אתם יכולים לשלב פרטים עיצוביים, לבחור את המרווחים בין היחידות, להחליט כמה אתם חשופים בשני הרחוב וכמובן לבחור בכל צבע שעולה על דמיונכם ממניפת צבעי האלומיניום הרחבה.
  • מחיר זול – האלומיניום הוא חומר זול יחסית לפלדה ולעץ בארץ, לכן כבר בזכות החומר הזול אתם יכולים לקבל הצעות מחיר זולות יותר מאשר גדרות מעץ או פלדה. בנוסף, תוכלו להוזיל עלויות התקנה. התקנתה של גדר לגינה אלומיניום פשוטה ביותר, לא מצריכה מכם לקנות כלי עבודה כבדים או מיוחדים, ולגמרי בפשטות ניתן להתקינה באופן עצמאי.

ממי ניתן להזמין גדר לגינה אלומיניום?

ישנן חברות רבות המציעות לכם את שירותיהם כולל התקנה, אנחנו בפורת מתכות מציעים גדרות אלומיניום אשר יכולים להוזיל לכם את העלויות אף יותר, אנחנו מאפשרים ללקוחותינו להזמין גדרות בעיצוב אישי להתקנה עצמית. אתם מזמינים מארז לפי העיצוב שלכם בהתאם לגודל החצר שלכם, עם הגימורים שאתם בוחרים ואנחנו שולחים לכם את המארז בצורה מסודרת לביתכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות