אילו סוגי גדרות קיימים ומה הבדל ביניהם?

היום חשוב לבעלי בתים  פרטיים, לדיירי בנייני מגורים ולבעלי בתי עסקים שונים להתקין גדר בחצר הנכס שלהם. גדרות הן חלק מהאבטחה של הבסיסית לנכס באשר הוא וכדי להעניק לדיירים, למשתמשים וגם למקום עצמו אבטחה גבוהה יותר. סוגי הגדרות השונים מאפשרים לנו לייצר את הסביבה הבטוחה שאנחנו רוצים ליצור ובנוסף אפשר לנצל זאת למטרת שיפור המראה של המקום ולהעניק לו מראה מעוצב בו זמנית.

המבחר שניתן לנו היום עם סוגי גדרות שונים מעניק לנו אפשרויות בחירה מגוונות יותר, לבחור את סוג הגדר בהתאם לתקציב וגם את סוג העיצוב שאנחנו רוצים להעניק לנכס. היום בחלק מהרשויות המקומיות מכריחים אותנו על פי התקנים להתקין גדר לנכס שלנו מה שאומר שאין לנו יותר זכות בחירה אם אנחנו רוצים בה או לא אלא חייבים לשלב אותה כחלק בלתי נפרד לנכס.

אילו סוגי גדרות ניתן להתקין בנכסים השונים?

  • גדרות עץ – אלו גדרות הוותיקות ביותר מאז ההיסטוריה, אנשים בחרו בגדרות עץ כי בעבר לא היו כל האפשרויות המגוונות שעומדות בפנינו. היום גדרות עץ נחשבות ליקרות בעקבות עלות החומר ובנוסף דורש השקעה בתחזוקה. הטיפול בגדרות עץ הוא אחת לשנה- שנתיים אם רוצים לשמור על המראה של העץ בצורה איכותית ולאחר מספר שנים נאלצים להחליפו כי העץ משתנה מאד עם שינויי מזג האוויר.
  • גדרות אלומיניום – היום גדרות אלומיניום הן מהפופולריות ביותר. שתי סיבות עיקריות הופכות את גדרות אלומיניום למבוקשות בתחום. הראשונה, אין צורך בתחזוקת הגדר, האלומיניום עמיד בפני תנאי מזג אוויר משתנים בקיצוניות והוא שומר על איכותו לאורך שנים. השנייה, המחיר האטרקטיבי של האלומיניום גורם לרבים לבחור דווקא בגדר אלומיניום כדי לספק אבטחה מרבית לנכס ולדיירי הבית. גם למפעלים ובתי עסק משתמשים בגדרות אלומיניום כדי לאבטח את המקום.
  • גדרות פלדה – אלו הכי פחות פופולריות בקרב הישראלים, הפלדה יקרה במיוחד בארץ ובעולם בכלל מה שהופך את גדרות פלדה להיות לא משתלמות עבור רבים.

סוגי גדרות שהזכרנו כאן כולן מספקות אבטחה לנכס, השאלה היא איך הייתם רוצים את הגדר שלכם ומה חשוב לכם בבחירתה לנכס שלכם. למידע נוסף, לקבלת עזרה והתייעצות צרו קשר עם נציגי פורת מתכות ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות