בחירת שער לגינה – איך בוחרים חכם

העולם ואיתו האינטרנט טומן בחובו המון הרפתקאות מאתגרות. אחד מהדברים הכי מאתגרים הוא לבחור מוצר בצורה חכמה מבלי ליפול "שוב" על מוצר פח. החל מבדיקת האתר, מה אומרים עליו אנשים, המחירים, האם יש משהו חשוד בהצעת המחיר? ועוד דברים שעשויים לעזור לנו בבחירה. כמו בכל מוצר, גם בבחירת שער לגינה, אנו צריכים לבחור בצורה חכמה. במאמר שלפניכם, חברת פורת מתכות בע"מ מדברת לראשונה על איך בוחרים שער לגינה בצורה חכמה.

סוגי שערים לגינה

שער הגינה מאפשר לנו להיכנס ולצאת באופן חופשי מהבית ומהחצר. בעת בחירת שער הגינה נצטרך לשים לב לכמה מאפיינים הקשורים למוצר עצמו. אבל לפני, מהם האפשרויות שלנו בעצם? כלומר אילו סוגי שערים קיימים ומוצעים לצרכן. ובכן, הינה 4 סוגי שערים:

  1. שערי אלומיניום – סוג זה נחשב כשער האולטימטיבי והמשומש ביותר בישראל. מדובר בשער שמחזיק לאורך זמן, עמיד בפני גשמים, ומעוצב ברמה אחרת. ובנוסף,  גדר האלומיניום משתלב כמעט בכל צורה עם כל סוג של חומר – אבן, בטון, ושלל סוגי אבן אחרים.
  2. שערי ברזל ועץ – לעומת שערי האלומיניום, את העץ והברזל לא קל לעצב, מכיוון שמדובר בחומר לא גמיש במיוחד, לעומת האלומיניום והפלסטיק. אחד החסרונות בבחירת שערי ברזל והעץ הוא העמידות לתנאי מזג האוויר המשתנים בישראל. למשל – בשער מסוג ברזל ייתכן שבמהלך הזמן תתקלו בחלודה. לעומתו, בחומר העץ תתקלו בדעיכת צבע, וכמובן בריסוק העץ. בקיצור, חומר הברזל והעץ אינם מתאימים לתנאי מזג האוויר! במיוחד בחורף. לרוב, אלה שבוחרים בשערים מהסוג הזה, בדרך כלל מציבים מעליו חומת בטון, פלסטיק, או אלומיניום.

אלה הם שני הסוגים הנפוצים ביותר בישראל, ומרבית הספקים והעסקים מוכרים את השערים מהחומרים הללו. אנו תמיד נמליץ לבחור בשערי אלומיניום משלל יתרונות וסיבות. בקיצור, מדובר בחומר הרבה יותר עמיד, חזק, וגמיש.

שער הגינה – איך בוחרים חכם

אז הבנו מהם סוגי השערים הנפוצים ביותר, מה עוד צריך לדעת? ובכן, כאשר אנו נאלצים לבחור שער לגינה נצטרך לבדוק מספר דברים בעת התהליך, חלק מהדברים הם כמובן:

  • השוואת מחירים – כמו בכל מוצר, גם בבחירת שערים לגינה, נצטרך לעשות השוואת מחירים בין השער שנמצא באתר מסוים, ולבין אתר אחר. כמו כן, רצוי לעשות את ההשוואה בהתאם למספר פרמטרים, כמו – מחיר ההתקנה, מה אנחנו מקבלים מהמוצר, ועוד. בנוסף, רצוי לשאול את השאלה הבאה – "מדוע המחיר שונה מאתר אחר".
  • ביקורות והמלצות של לקוחות – חשוב להבין את מורכבות המוצר, אך גם את המלצותיו. במידה והמון לקוחות באמת ממליצים על המוצר, כנראה שהוא באמת טוב. כמו שאומרים – "חוק המספרים". ככל שכמות הביקורות החיוביות גדולות יותר, כך אנו יכולים להניח שמדובר במוצר מומלץ.
  • מי החברה? העסק? רקע אודותיה – אם נרצה לכוון למוצר הטוב ביותר, ראשית נצטרך לבחון מי החברה שמספקת לנו אותו. נצטרך לבחון את האתר שלה, כמה הוא מיוצג ומושקע? ונצטרך לענות על כמה שאלות – כמה זמן היא בתחום? מי מספק לי את השירות והתמיכה? וכמובן האחריות.
  • הצעת המחיר – אז החלטתם לבחור בחברה שתספק לכם את המוצר. כעת, נצטרך לבקש את הצעת המחיר מהחברה, וכאן מתחילה הבעיה. הצעת המחיר צריכה להיבחן בקפידה, מה אנחנו מקבלים, מה אנחנו לא מקבלים, ומהו המחיר. האם מדובר במחיר זול מידי? או יקר.*צרכן חכם, הוא צרכן שיורד לרזולוציות הקטנות ביותר. במילים אחרות – הוא בודק הכל! וכמובן, עושה השוואה יסודית בין כל מוצר ומוצר, ובין כל חברה.

ועוד! כמובן לכל אלה, אתם מוזמנים לצרף את המטרות שלכם מהמוצר, ואת ההנחיות שלכם למוצר איכותי.
חברת פורת מתכות בע"מ זמינה עבורכם בכל שאלה בטלפון הבא – 08-675-4561.
תמיד לשרותכם, ותמיד עם חיוך, חברת פורת מתכות בע"מ.

פריצת השער – איך עושים זאת

אז לאחר שהבנו כיצד קונים שער לגינה בצורה חכמה ויעילה, מה קורה בזמן שאנו נתקעים מחוץ לגינה? הרבה דברים יכולים להתרחש ולמנוע מאיתנו את הגישה לגינה ולבית, כמו – איבוד המפתח, או בעיה טכנית בשער. ניתן למנוע זאת באמצעות רכישת שער חשמלי, ובכך גם אם איבדנו את המפתח, נוכל לפתוח את השער באמצעות הטלפון. במקרים מאוד נדירים, גם שער חשמלי עשוי לאכזב אותנו, ולפיכך נצטרך למצוא פתרונות יצירתיים במטרה לפרוץ את הדלת ללא נזקים משמעותיים. אחד מהפתרונות הוא לפתוח קריאת שירות לאחריות, או לחלופין למנעולן מקצועי. בכל בעיה שעלולה להתרחש, תמיד טוב שיהיה בידינו טלפון של מנעולן מקצועי. זקוקים להמלצה חמה למנעולן טוב? בקרו באתר מעולים במנעולים בכתובת: https://www.glocksmith.co.il/

מקווים שלמדתם דברים חדשים מהמאמר, בכל שאלה אנחנו לצידכם.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake