בניית גדר וריצוף בגינה

בניית גדר בגינה שלנו היא דבר חשוב מאוד. ראשית, אנשים רבים אוהבים לתחום את השטח הפרטי שלהם, קודם כל כדי לסמן טריטוריה ובשביל ההרגשה הטובה, הפרטיות והביטחון שלהם ושל בני הבית.

אם כבר הזכרנו ביטחון אז כמובן שכאשר הגדר מקיפה את הבית יש פחות סיכונים. למשל: פורצים יעדיפו לפרוץ לבתים שאינם דורשים מהם לעבור גדר, מערכת אזעקה וכו'.

מבחינת ביטחון בסיסי הרי שהגדר מגינה על בעלי החיים שלנו ומשאירה אותם בשטח שלנו מבלי שירוצו לכביש, מגינה עלינו שבעלי חיים סוררים לא יכנסו לגינה וכמובן שאם הילדים רצים ומשחקים בגינה גם הם לא יעברו את הגדר.

יש אפשרויות שונות בכל הנוגע לגדר לגינה וכיום אף מתייחסים לנושא בהיבט הדקורטיבי שלו.

סוגים שונים של גדר לגינה:

  • גדר עץ – בדרך כלל נעשה שימוש בקורות עץ אורן. מדובר באחת האופציות היפות ביותר, כזו שגם מעניקה לנו תחושה של טבע ומתאימה כמעט לכל גינה ובית. גדר עץ דורשת טיפול ותחזוקה מפעם לפעם כמו מריחת חומר נגד מזיקים, צבע ועוד.
  • גדר אלומיניום – מדובר בחומר גלם חזק העמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים, אינו מחליד וניתן לעצב עמו גדרות מדהימים ומרהיבים. יש המשתמשים בחומר גלם זה גם לפריטים שונים בגינה ואפילו לפרגולות. אין מה לדאוג בנוגע לכרסום מזיקים ואין צורך בדרך כלל לתחזק באופן שוטף.
  • גדר פלסטיק – מתאימה בדרך כלל לבתי קרקע קטנים, אווירה כפרית. גדר זולה יותר מהאופציות האחרות וכנראה גם נמוכה יותר מהן. יש שמעדיפים גדר זו הנחשבת לצנועה יותר.
  • גדר ברזל – חומר גלם חזק מאוד וניתן לעצב אותו באינספור צורות וסגנונות. כדאי לוודא שמדובר בברזל שעבר טיפול מתאים למניעת חלודה. ניתן לצבוע אותו גם באיזה צבע שאתם רוצים ויכול להתאים לגינה שלכם אולם לא כל אחד מתחבר.

ריצוף מתאים שגם משתלב עם העיצוב:

את הגדרות יש לבסס על בסיס מוצק וחזק בדרך כלל. גם אם הגדר מתחיל מגודל האדמה ולא מחומת בטון נמוכה, הרי שיש לצקת בטון מוחלק לאורך הגדר באדמה וזאת כדי להחזיק אותה היטב.

כיום אנשים רבים עושים למשל רצפת בטון מוחלק בגינה, במרפסת ובחניה וכך משלבים אותו בעיצוב הכללי הכולל גם את הגדר, המרפסת, הפרגולה ועוד.

על הדרך תוכלו ליהנות מרצפת בטון חזקה שתשמש כבסיס לבניית הגדר עליה. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

למידע נוסף ראו גם: קבלן אלומיניום

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake