גדרות אלומיניום הייטק

כל בעל נכס רוצה לשמור על הנכס שלו מפני גנבים ופורצים מצד אחד ומצד שני רוצה לשמור על המראה של הנכס יפיפה ומרשים. איך עושים את זה מבלי להוציא כל כך הרבה כסף? היום יש באפשרותנו לשלב גדרות מרשימות ואיכותיות גם יחד כמו גדרות אלומיניום הייטק. אין צורך לבחור רק במראה מרשים או בגדר איכותית שתגן על הרכוש שלנו.

היום כחלק בלתי נפרד בתכנון בית שנמצא בשלבי בניה אנחנו מוכרחים להראות לרשויות היכן תוצב הגדר לביתנו, מאיזה חומר אנחנו רוצים לבנות אותה ובאיזה גובה נתקין אותה. עם קבלת האישורים מהרשות המקומית אנחנו יכולים להתחיל להתקין את הגדר לביתנו. מהן גדרות אלומיניום הייטק ומה גורם לרבים להזמין אותה?

למה דווקא גדרות אלומיניום?

בעלי בתים פרטיים רבים בוחרים להתקין בחצר ביתם גדר אלומיניום, היא מעניקה לבעלי הבית ביטחון ומרתיעה גנבים ופורצים וגם מאפשרת עיצובים רבים ומגוונים. אם פעם היה מקובל יותר לראות גדרות עץ, היום אנשים מבינים את הצורך הרב שעליהם להשקיע כדי לשמור על המראה שלה ועל האיכות שלה. עץ מושפע מאוד מתנאי מזג האוויר, צריך להגן על העץ לאורך השנה וכדי לשמור על צבע העץ צריך לצבוע אותו לפחות אחת לשנה – שנתיים. כך שהרבה מאוד אנשים בוחרים בגדרות אלומיניום כדי להימנע מתחזוקה ארכת טווח.

מהן גדרות אלומיניום הייטק?

גדרות אלומיניום מדגם הייטק הן פרופילים ישרים ודקים של אלומיניום המחוברים במרווחים שווים המעניקים מראה זהה משני צדיי הגדר. המראה האחיד מעניק לגדר מראה מאוורר וקליל הפרופילים הישרים מתחברים למסגרת האלומיניום של הגדר ויוצרים מראה נקי ומודרני ומעניקים לביתכם מראה יוקרתי.

האם ניתן להתקין גדרות אלומיניום הייטק באופן עצמאי?

בהחלט כן, גדרות אלומיניום מדגם הייטק ניתן להזמין במארז הנשלח לבית הלקוח ואתם יכולים להתקינה באופן עצמאי ללא שימוש בכלים כבדים או מיוחדים.

היכן ניתן להזמין גדר כזו?

פורת מתכות מייצרת גדרות אלומיניום הייטק ללקוחותיה, אנחנו שולחים לכם מארז המכיל את כל האלמנטים להתקנת הגדר ומנחים אתכם בהתקנתה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון שמספרו 08-6754561 או השאירו פרטים ונציגינו יחזרו ויעזרו ככל שיידרש.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake