גדר אלומיניום בשילוב זכוכית

אם יש לכם בית פרטי עם חצר או גינה לבית אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה היא הדרך הטובה ביותר למור על הנכס שלכם מבלי לקרוע את הכיס, איך לשמור על מראה איכותי ונעים מבלי לגרוע מהעיצוב של הבית. גדר אלומיניום בשילוב זכוכית היא פתרון נהדר לשמור על העיצוב וגם לשמור על פרטיותכם.

בעלי בתים פרטיים רוצים לשמור על פרטיותם כשהם יושבים עם הקפה של הבוקר בחצר ביתם, בערב כשהם רוצים להעביר ערב נעים ושקט עם כוס יין ואפילו בצהריי היום כשהילדים משחקים בחצר. אנחנו חושבים קודם כל על ביטחונם של ילדינו ומצד שני רוצים לשבת בנעימים מבלי שכל עובר אורח יוכל לראות את המתרחש בחצר ביתנו.

יתרונות לגדר אלומיניום בשילוב זכוכית

גדר אלומיניום היא גדר עמידה ביותר, החומר קל יותר מפלדה ועמיד יותר מעץ, השילוב של התקנה פשוטה ועמידות לאורך שנים מעניקה לגדרות אלומיניום יתרון משמעותי על פני גדרות מחומרים שונים.

גדר אלומיניום בשילוב זכוכית מאפשר לכם מגוון רחב של עיצובים, הזכוכית יכולה להיות חלבית או שקופה לפי בחירתכם ומעניקה לבית מראה מעוצב ומודרני.

איך להוזיל בעלויות?

ניתן להזמין גדרות אלומיניום בשילוב זכוכית כולל התקנה. מחיר ההתקנה יהפוך את הגדר ליקרה יותר, אך אם תבחרו להתקין את הגדר באופן עצמי תוכלו להוזיל את העלויות משמעותית. התקנתה של גדר אלומיניום פשוטה למדי ואינה מצריכה מכם ידע רב או כלים מיוחדים להתקנתה.

היכן ניתן להזמין גדר אלומיניום בשילוב זכוכית להרכבה עצמית?

אצלנו בחברת פורת מתכת תוכלו להזמין גדרות אלומיניום בשילוב זכוכית או בשילוב אלמנטים דקורטיביים אחרים לבחירתכם. אנחנו שולחים לכם את מארזי הגדר בצורה מסודרת כולל כל החלקים שעליכם להשתמש כדי לחבר בין לוחות האלומיניום.

האם אני צריך לעשות הכנות מראש?

ישנם בתים בהם לא הייתה גדר לפני כן ולכן גם אין יסודות במידת הצורך, יש להכין עמודי תמך במרבית המקרים הגדר מחליפה גדר ישנה וישנם עמודים תומכים שניתן להתקין עליהם. בכל אחד מהמקרים אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ אתנו כדי לדעת בדיוק מה עליכם לעשות. השאירו פרטים כאן ונציג porat-metal.co.il יחזור אליכם בהקדם.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות