גדר אלומיניום – לבטיחות מלאה בבית פרטי

למי שיש בית פרטי, לרוב גם יש שטח חוץ חצר פשוטה או מטופחת שברצונו לשמור, בייחוד מאחר ובתים פרטיים לרוב ״מפתים״ פורצים יותר מאשר דירות, מאחר ובתים פרטיים הם גדולים ומרווחים יותר, שם יש השקעה גדולה יותר בבית ובאיבזור ולכן הגניבות רבות בהתאם.

כדי למנוע את תופעת הפריצות, כמו גם לצורך האלמנטרי של שדרוג הכניסה לבית, רבים חושבים על גדרות אלומיניום לבית פרטי.

ולמה דווקא אלומיניום?

מכל החומרים האפשריים לייצור ובניית גדר ושער לבית, כמו גם פרגולות אלומיניום להצללה אשר יתאימו לעיצוב הגדרות– אלומיניום הוא חומר קל משקל, אך אמין, עמיד ואיכותי בהחלט שמחזיק לטווח ארוך מאוד ואינו דורש תחזוקה כמעט בכלל, לעומת חומרים כמו מתכות אחרות או עץ מלא למשל, הדורשים תחזוקה תמידית וקבועה מבלאי טבעי של נזקי מזג אוויר והגנה, ניקוי חלודה ועוד.

באלומיניום ניתן להשתמש לתכנון וייצור מגוון של ריהוט שונה ברחבי הבית והכניסה לבית ובעזרת גדרות אלומיניום לבית פרטי תוכלו לקבל הגנה מירבית סביב חצר ביתכם. זו הסיבה העיקרית בעקבותיה הרבה אדריכלים, מעצבי פנים או כל מקצוענים בתחום הבנייה מעדיפים להשתמש בריתוך אלומיניום, כמו גם בעלי בית פרטי שבונים גדרות אלומיניום לבית פרטי באופן עצמאי סביב חצר ביתם.

לאחרונה השימוש בחומר האלומיניום הנאמן הולך וגובר בדיוק מאותן הסיבות, ולכן ניתן גם להשתמש בו למגוון צרכים אחרים כמו בניית פרגולות אלומיניום למשל או כל שדרוג כניסה לבית באמצעות טקסטורות בעיצובים שונים לשער, ולאחר שנים רבות אותם הגדרות או הפרגולות עדיין ממשיכים להיראות נפלא.

ההבדל בין חומרי הגלם השונים לכניסה לבית

לצורך ייצור השער לבית, גדרות, פרגולות להצללה והגנה מפני מזג האוויר המשתנה, ישנם גם חומרי גלם אחרים שאפשר לבחור, אך חושב להבין מה המטרה והעמידות של כל אחד מהם, כמו כן גם ההבנה שלא כל חומר גלם בהכרח יתאים לצרכים שלכם.

כשמדובר בשערי וגדרות זכוכית למשל, זכוכית מתאימה בעיקר ליציאה לחצר או למרפסת אך הן אינן בטוחות ומגנות על הבית כמו אלומיניום אשר חזק ובטוח, שהרי לא משנה כמה הזכוכית תהיינה עבה היא עדיין יכולה להישבר בקלות בשימוש לא סביר ולא זהיר.

גדרות, פרגולות ושערים מעץ מלא לדוגמא, מהוות אלמנט עיצובי חמים מזמין וחזק גם כן, וללא ספק עץ הוא חומר מאוד פופולרי בכל הקשור לבנייה ברחבי הבית. עם זאת, עץ מלא דורש תחזוקה אינסופית וחשוף לנזקים של מזג האוויר ובלאי טבעי, דורש תחזוקה ושימור כמ וכיסוי לקה מתחדש מעת לעת ואף חשוף למזיקים מהטבע, ועם כל המגרעות הללו- הוא חומר גלם יקר מאוד.

לכל הבעיות המוצגות מחומרי הגלם שהזכרנו, גדרות אלומיניום לבית פרטי ובכלל ריתוך אלומיניום לכל מטרה מהווה פתרון יצירתי ועמיד שיחזיק לאורך זמן, ועונה על הדרישות הבטיחותיות וגם העיצוביות בכל בית.

פתרון עיצובי מושלם

מעבר לפונקציונאליות הברורה מאליו של גדרות אלומיניום לבית פרטי, האלומיניום מהווה פתרון מדהים לא רק בהענקת בטיחות לבית הפרטי שהוא מגדר, אלא גם היצירתיות העיצובית שאפשר לעוף איתה, בין אם מדובר בטקסטורות על הגדר או אלמנטים מעוצבים על השער, המהווים שדרוג כניסה לבית ומעניקים יופי ייחודי לשטח, לבין אם מדובר בבחירת הצבע של החומר.

בבחירת העיצוב והצבע ניתן לבחור בצבעים מתכתיים המוכרים לנו וסטנדרטיים לחלוטין, כמו מתכת רגילה, לבנה או אפורה, לבין בחירת צבע אלומיניום דמוי עץ- מה שמהווה פתרון יצירתי ועמיד למי שבכל זאת מחפש את החמימות הכפרית שמעניק חומר העץ לאווירת הבית והחצר.

את הגידור ניתן לשלב גם בכיסוי החנייה הפרטית של הבית הסמוכה לחצר ובכך להגן לא רק על הבית והגינה, אלא גם על הרכב שלכם. כמו כן, גדרות אלומיניום הם אמנם יקרים במעט לעומת עץ, אך זו בהחלט השקעה מובטחת לטווח ארוך עקב התחזוקה והבלאי הנמוכים וגם מעלה לא מעט את ערך הנכס, הלוא הוא ביתכם.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake