גדר במבוק לעומת גדר אלומיניום – חמישה יתרונות בולטים

גדר במבוק לעומת גדר אלומיניום – עם השנים, בנייה והתקנה של גדרות אלומיניום הוכיחו את עצמן והפופולריות של שימוש בחומר האלומיניום רק עולה, בעיקר בגלל התחזוקה המינימלית של החומר והמוצרים העשויים ממנו.

לא רק התחזוקה ,אלא שגם קלות השימוש והבנייה עם אלומיניום היא קלה במיוחד ולכן התמורה שגדר אלומיניום מספקת בעבור המחיר היא גבוהה ויעילה במיוחד בקרב הלקוחות. גדר אלומיניום היא בעלת מראה יוקרתי, כמו גם המראה הבטיחותי שמונע פריצות וגניבות לביתכם.

באלומיניום עושים שימושים רבים בבנייה כמו פרגולות, גדרות, גגות, מחסנים, חניה ועוד.

תמורה מספקת להשקעה

1- מכיוון שהבנייה מאוד קלה לתפעול, כיום ישנן ערכות רבות ומפורקות לחלקים של גדרות אלומיניום שנמכרות ללקוחות וניתנות להרכבה עצמית. חומר האלומיניום אינו כבד כלל ולכן הלקוח יכול פשוט לקחת ולסחוב הכל בעצמו ללא צורך בתשלום על הובלה והרכבה.

2- התחזוקה של חומר האלומיניום היא מינימלית והגדר עמידה לכל נזקי מזג האוויר ובלאי מהטבע. האלומיניום אינו מושפע מהשמש והחום וכמו כן גם לא נרטב במהירות מהלחות או מי הגשמים הנדירים ממילא בארצנו, ולכן אינו דוהה ואינו מחליד בכלל.

שלא לדבר על הכסף שנחסך על תחזוקה, חומרים כמו צבע שאין בו צורך או חלילה בניית גדר חדשה, למשל גדר בקבוק לעומת גדר אלומיניום שהיא פחות עמידה ומושפעת במהירות מבלאי נזקי מזג האוויר המשתנה.

3- הנראות של גדר אלומיניום היא יוקרתית וייחודית לה, כמו כן גם מקנה תחושת בטיחות ובטחון לבית המגודר נגד פורצים או גנבים. כשיש לכם בית עם מרפסת פתוחה או גינה זהו פקטור חושב מאוד בבחירה מתוך גדרות אלומיניום לבטיחות הבית שלכם.

4- בהשוואה לכל חומר אחר לבניית גדר אלומיניום, החומר הזה זול במיוחד עם כל המראה היוקרתי שלו באופן מפתיע, בעיקר עקב הקלות שלו. בייחוד לעומת גדרות ממתכת כבדה או מעץ מלא.

עץ מלא במיוחד, עלול להיות חומר יקר מאוד, גם ברכישת הגדר עצמה, התשלום על ההובלה וההרכבה שלו מכיוון שהחומר מאוד כבד בפני עצמו, וכמו כן גם התשלומים לאורך השנים עקב התחזוקה הרבה שעץ מלא דורש כמו צבע וכיסוי לקה, הורדת מזיקים וטפילים שעלולים להרוס את העץ ועוד.

5-  עמידות האלומיניום היא בלתי ניתנת להחלפה, תרתי משמע. חומר האלומיניום עמיד לאורך שנים רבות והגדר עצמה נשארת איתנה ולא מתעקמת ומתעוותת.

חסרונות של חומרי עץ ובמבוק

גדר בקבוק לעומת גדר אלומיניום, כמו גם גדר מעץ מלא, מהוות פתח לתחזוקה בלתי פוסקת ושוטפת של הגדר, היווצרות פגמים ובלאי מהטבע בקצב מהיר מאוד עקב כל אלו גם תסכולים רבים ותהייה למה בזבזתם על הגדרות הללו כל כך הרבה כסף, בעיקר.

נכון שגם גדר העשויה מבמבוק או מעץ תחזיק לכם מעמד למשך שנים רבות, אבל התקופה הזו תיצור לכם המון עבודה בעצם התזוקה של הגדרות שלכם. חומרי העץ דוהים יחסית מהר ומושכים אליהם מזיקים כיאה לחומר מן הטבע. לצורך השמירה על החומר של הגדר עליכם לצפות אותו בלקה מעת לעת, וגם לבצע צביעה מחדש בעת הצורך. בגלל השמש החזקה הישראלית שקופחת מעל כולנו, הנראות של גדר העשויה מעץ או במבוק נהרס בהדרגה ודוהה או מאפיר.

חשוב לציין שאין אפשרות לתחזק גדר במבוק עם חומרים מכיוון שזה פשוט לא יעזור., אלא שהגדר נהרסת בין כה וכה ומטופלת רק בעזרת צביעה מחדש. לעומת זאת זה כן עוזר במקרה של גדר העשויה מעץ מלא.

כמו כן, לצד החסרונות שכבר צויינו, לגדרות במבוק ישנם מרווחים קטנים בלתי ניתנים להצמדה באופן טבעי ולכן אם אתם מחפשים גדר אטומה, גדר מבמבוק היא ממש לא הפתרון המתאים לצרכים שלכם, לעומת גדר העשויה מאלומיניום.

יתרון נוסף שלא הוזכר הוא העובדה שאפשר להמציא גדר אלומיניום במגוון עיצובים- בין אם אטומה לגמרי לבין אם בעלת תריסים- גם כאלו שהם דינמיים ולא רק סטטיים.

למידע נוסף בתחום ראו גם: יתרונות גדר האלומיניום בעיצוב הבית

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake