גדר לגינה אלומיניום

גדר לגינה יכולה להפוך את הבית שלכם למרשים ויוקרתי, לבית כפרי ואינטימי או כל דרך אחרת שתבחרו ליצור את המראה המושלם עבורכם. גדר לגינה אלומיניום מאפשר לכם ליהנות מהגינה שלכם בפרטיות ולאבטח את דיירי הבית עם שמירה על עיצוב ונראות אסתטיים הן לפנים הגינה והן כלפי הרחוב.

גדר לגינה אלומיניום היא דרך בטוחה ואיכותית לשמור על פרטיותכם בזמן הישיבה בה ובנוסף יעילה מאוד מחדירת אנשים זרים לנכס שלכם. הביטחון שלכם ושל ילדכם הוא בראש ובראשונה ולכן גדר אלומיניום תספק לכם את כל היתרונות יחד.

למי מתאים גדר אלומיניום?

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר בעלי נכס המתקינים גדר לגינה אלומיניום מאשר גדר עץ או פלדה. השינוי הגיע בעקבות שהאלומיניום שניכנס לחיינו מאפשר את הביטחון של הפלדה עם המראה המעודן לבחירת הלקוח בעלויות זולות בהרבה מגדרות עץ. כך שרבים לא טועים כלל בבחירתם בגדר אלומיניום לחצר ביתם.

התאמה עיצובית מרבית מתאפשרת עם שפע של דגמים ואלמנטים עיצוביים שניתן לבצע באלומיניום. אתם יכולים לבחור אם אתם מתחברים לצורות גיאומטריות או פרחים לשדרוג מראה הגדר או אלמנט עיצובי אחר לפי בקשתכם. בנוסף, תוכלו לבחור את גודל המרווחים בין הלוחות וכמובן אם העיצוב של הגדר לגינה אלומיניום אופקי או אנכי.

כפי שכבר שמתם לב, אפשרויות העיצוב של גדרות אלומיניום כל כך מגוונים ולכן הם מתאימים לכולם. למי שאוהב את המראה הקלאסי, או למי שמעדיף את המראה המודרני. אנחנו ממליצים לראות את הדוגמאות שאנחנו מציעים ללקוחותינו ולשתף אותנו במראה שאתם רוצים לייצר לגדר לגינה שלכם.

מי אנחנו?

חברת פורת מתכות בע"מ הינה חברה בעלת וותק וניסיון רב שנים בייצור גדרות אלומיניום. אנחנו מייצרים גדרות אלומיניום להרכבה עצמית וגם יוצרים אלמנטים עיצוביים נוספים. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מפרויקטים ועבודות שעשינו באתרנו ובנוסף מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כדי שיחד נעצב את גדר לגינה אלומיניום בהתאם לעיצוב שאתם רוצים. אם אתם רוצים גדר אלומיניום איכותית בביתכם וגם להוזיל את העלויות, הזמינו גדר אלומיניום לגינה בהרכבה עצמית כך אתם תקבלו עד ביתכם מארז מוכן להרכבה עצמית.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake