היתרונות של גדר אלומיניום

כל אדם בעל בית פרטי משקיע בבית מסוג זה בדרך כלל כי הוא אוהב את השקט והפרטיות שלו. אם כבר מגיעים לבית פרטי סביר להניח שהשלב הבא יהיה לתחום את השטח שלנו כדי לשמור על הפרטיות, להפחית את הסכנה ליפול קורבן לגניבות וכמובן גם כדי לשומר על בעלי החיים שלנו בשטח שלנו ולמנוע מבעלי חיים סוררים להיכנס לשטח שלנו. כדי ל"עטוף" את שטח הבית בדרך כלל נהוג להשתמש בחומה או גדר. בשל אפשרויות הגידור הרבות שיש היום (לא גדר הרשת הירוקה שהיו משתמשים בעבר) הרי שרבים מעדיפים את השימוש בגדר על פני חומה. 

באיזה חומר גלם נרצה להשתמש בגדר?

מרבית הגדרות בישראל מיוצרים מאלומיניום, עץ או ברזל. לכל חומר גלם יש יתרונות וחסרונות, סגנונות עיצוב שניתן לייצר עמו וכמובן את הסגנון המועדף על הלקוח שצריך להתחשב בו. מלבד העיצוב והסגנון של הגדר צריך להתחזק בפרמטרים נוספים כמו: מחיר, תחזוקה שוטפת, עלויות ואפשרויות התקנה, התאמה של שער כניסה לגינה ועוד. לאחר ששכללנו את כל הנתונים הבנו שההמלצה שלנו בפירוש הולכת לכיוון גדר אלומיניום.

היתרונות של גדר אלומיניום על גדרות מסוג אחר:

  • עיצוב – גדרות אלומיניום מגיעות בסוגים ועיצובים שונים. האלומיניום היא מתכת קלה שניתן לעצב עמה גדרות בעיצובים, סגנונות ועיטורים שונים. המבחר בשוק הוא גדול וניתן לבחור את הגדר המתאימה לכם ביותר. גדרות אלה יכולים להגיע עם תוספת של שער חשמלי מותאם לחניה או שער כניסה לגינה. 
  • עמידות – לאלומיניום יתרונות רבים. הוא חומר חזק ועמיד בפני מכות, שריטות וכמובן מפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. המתכת אינה מחלידה בשל המים בחורף ולכן מדובר בחומר גלם מומלץ מאוד לגדר חיצונית.
  • מחיר – גדר אלומיניום בדרך כלל תהיה פחות יקרה מסוגי גדרות מחומרי גלם אחרים וגם עלויות ההתקנה כמו מחיר הגדר עצמה היו מוזלים יותר בדרך כלל.
  • התקנה – גדרות אלומיניום קל יותר להתקין בדרך כלל מאשר גדרות עץ ולעתים גם מגדרות מברזל או מחומרי גלם אחרים. יש לוודא תחילה שהחומה חזקה מספיק כמובן שניתן יהיה להתקין עליה גדר אלומיניום. במידה וכן מבצעים את ההתקנה על החומה. במידה ואין חומה או שהחומה איננה חזקה מספיק צריך לעשות חגורת בטון עליה תותקן הגדר.
  • תחזוקה שוטפת – קל ונוח לתחזק גדר אלומיניום. גדר זו לא מצריכה צביעה או חומרי הגנה לעתים קרובות אם בכלל. תנאי מזג האוויר אינם משפיעים בקלות על צבע או איכות הגדר ומזיקים אינם פוגמים בה. 

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות