כל מה שרציתם לדעת על גדרות אלומיניום דמוי עץ

גדרות אלומיניום הפכו להיות נפוצים מאוד בקרב הרוכשים גדרות לתיחום שטח ביתם וגינות הבית. גדר אלומיניום היא פריט חובה כשאתם מעוניינים לסגור ולהסתיר את הגינה של ביתכם ולזכות בפרטיות, וכמו כן גם נותנת את האפשרות להפרדה בין חללים, לדוגמא במקרים כמו בעל דירת קוטג׳ שאת הצד השני של כמו הבית הוא משכיר לאנשים שיתגוררו בו וצד אחד הוא מתגורר בו בעצמו, ועל כן מעוניין שתהיה הפרדה ברורה בין הכניסות והגינות לכל דירה.

כמו כן, חשוב לציין שגדר היא פוטנציאלית מגינה על הבית מפני פריצות וגניבות ואף תורמת להצללה של חצר הבית בחלק מן היום. הכל תלוי כמובן בגובה הגדר עצמה.

כל אדם שרוצה להעניק לעצמו ולבני משפחתו את ההגנה והביטחון בביתם, ישקול בוודאות הצבה של גדר מסביב בכדי למנוע ניסיונות פריצה או להוות לפחות הרתעה מספקת שתמנע זאת מראש. אנשים רבים בהחלט מבינים את הצורך בשמירה על הביטחון שלהם בתחומי הבית הפרטי שלהם ולכן מחפשים את כל אמצעי ההגנה האופטימליים האפשריים, ביניהם גדר.

גדר אלומיניום דמוי עץ לתיחום חצר הבית

אך לפני שניגשים למלאכה ומתכננים הצבה של גדר לתיחום חצר ביתכם, כדאי לחשוב על כמה אספקטים חשובים שישפיעו על ההחלטה שלכם, כמו העיצוב לדוגמא.

לפעמים נדמה לנו כי מבין כל ההחלטות דווקא ההחלטה העיצובים היא השולית ביותר אך לא כך הדבר מאחר ולפן העיצובי משמעות רבה על ההחלטה איזו גדר עליכם לרכוש ועל איזה צרכים הגדר הנכונה תענה עבורכם.

בדיוק מהסיבה הזו, גדרות אלומיניום דמוי עץ הן הפתרון האידיאלי עבור הצורך שלכם.

הסיבות לבחור בגדרות אלומיניום

כשאתם ניגשים למשימה הלא פשוטה כלל של בחירת גדר אלומיניום לתיחום של חצר ביתכם, כדאי שתחקרו קצת ותהיו מודעים להיצע ולמגוון גדרות אלומיניום הקיימים. חשוב לדעת ולהפנים שישנם לא מעט חומרים מהם ניתן ליצור גדרות וגדר אלומיניום היא בין החומרים המובילים בתחום.

כדאי גם לדעת כי ישנם סוגים רבים של גדרות מאלומיניום ודפוסים רבים של עיצוב, חלק מהם הוא גדר אלומיניום דמוי עץ וגם גדר אלומיניום אטומה- כל אחד מהסוגים משרת צורך אחר עבורכם.

ניתן כיום למצוא חומרים רבים ונוספים כמו גדרות ממתכות שונות ומגוונות כמו נחושת, אלומיניום או ברזל, ניתן למצוא גדרות מפלסטיק וגם גדרות מבמבוק כאשר כל אחת מהגדרות נראית אחרת ומשרתת צורך שונה במעט, לצד הצורך העיצובי הברור מאליו בשוני בין החומרים.

לעיתים אנשים שלהם חשוב יותר מכל הפן העיצובי וזו ההחלטה המובילה אותם – יעדיפו להקריב את הצד הביטחוני של ההגנה על ביתם וילכו על גדר מעוצבת יותר, רק לשם הדקורטיביות שבדבר.

למה דמוי עץ?

גדר עץ ניחנת ביופי רב, מרהיב ומרשים את כל מי שחולף על פניה, אבל לא תמיד העץ משרת את כלל הצרכים של בעלי הבית, מאחר ועץ אמיתי דורש תחזוקה רבה מפני מזיקים, בלאי טבעי ותחזוקה שוטפת כללית כמו שטיפה וציפוי בלקה.

כמו כן, בנוסף לתחזוקה הנדרשת גדר מעץ לא מרתיעה מספיק פורצים פוטנציאליים אלא שהיא דווקא מהווה את האפקט ההפוך- ומייצרת אווירה חמימה ביתית ומזמינה, בעוד שגדר אלומיניום הינה בעלת מראה מתכתי ועמיד מאוד שנוטה להרתיע עוברי אורח ויוצרת תחושה של חוזק, הגנה וביטחון שבלתי אפשרי לפרוץ את הבית המגודר.

היתרונות באלומיניום

מאחר ואלומויניום הוא אולם חומר מתכתי, הוא חומר גמיש קל ונוח ולכן קל ונוח ליצור ממנו גדרות והפופולריות של השימוש בחומר עולה. אתם יכולים לייצר גדר אלומיניום בכל גובה וקריטריונים שרק תבחרו, וגם להחליט האם היא תהיה גדר אלומיניום אטומה ולא בעלת שלבים פתוחים.

גדרות אלומיניום עמידות מפני נזקי מזג האוויר ולא מושכות מזיקים, ובנוסף ליתרונות הללו גם לא דורשות שום תחזוקה כלל, למי שלא מעוניין בטרחה.

ומאחר וגדרות אלומיניום גמישות בתנאי הייצור שלהן, ניתן כיום ליצור גדרות אלומיניום דמוי עץ, מה שיהווה את ההרגשה הביתית והחמימה אך יגן יותר מכל על ביתכם, כך שהיתרון בגדרות אלו הוא מעל לכל, ללא ספק.

הבחירה בגדר אלומיניום דמוי עץ היא הבחירה הנכונה עבורכם ואנחנו פה בפורת מתכות נייעץ לכם בבחירה הנכונה ובכל שאלה בשמחה.

קראו עוד על: היתרונות של גדר אלומיניום

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake