מדוע לבחור בגדר אלומיניום בהרכבה עצמית?

רבים מחפשים דרכים להוזיל בהוצאות לבית, אנחנו מצד אחד רוצים את המוצרים הטובים ביותר לנכס הפרטי שלנו ומנגד אנחנו מוציאים כל כך הרבה כסף על המחייה, על הילדים, על הכול כמעט ואנחנו מנסים להוזיל ככל הניתן בכל הקשור לעיצוב הבית והגינה. איך גם אתם יכולים בצורה פשוטה לעשות הזמנה לגדר אלומיניום בהרכבה עצמית כדי להוזיל אפילו עוד יותר את העלויות.

מי שנמצא בתהליך של שיפוץ החצר או בבנייתה כנראה מכיר ויודע את המחירים המוצעים בשוק עבור גדרות לחצר. גדר מעץ יקרה יותר מכיוון שהעץ עצמו הוא חומר יקר בנוסף לכך התחזוקה השוטפת לשמירת מראה נקי ורענן מצריך מבעלי הבית לצבוע את העץ אחת לשנתיים לערך. גדרות פלדה מצריכות מבעלי הבית להזמין אנשי מקצוע שיתקינו עבורם את הגדרות הכבדים כולל ביצוע יסודות מקדימים בהתאם לסוג וגודל הגדר. מה שנשאר כאופציה זולה ואיכותית אלו גדרות אלומיניום המיוצרות מלוחות ומוטות אלומיניום שהן קלות משקל בהרבה מהפלדה ומאפשרות אבטחת החצר בצורה מרבית ללא הצורך בטיפול רב כמו בגדר מעץ.

יתרונות של גדר אלומיניום בהרכבה עצמית:

הוזלת העלויות בגדרות אלומיניום לא רק מכיוון שהחומר מלכתחילה זול יותר מה גם ניתן להוזיל עוד יותר את המחיר כאשר אתם עושים זאת בעצמכם. גדר אלומיניום בהרכבה עצמית מאפשר לכם להתקין את הגדר ביום אחד ולהעניק לחצר ביתכם את הפרטיות והאבטחה לה אתם מייחלים.

התקנת גדר אלומיניום בהרכבה עצמית קלה מאוד ולא מצריכה מכם ידע מקצועי רב או כלים מיוחדים כדי לבצע את העבודה. אם אתם יודעים להחזיק מברגה בידכם, גם אתם יכולים להרכיב גדר אלומיניום בעצמכם.

גדרות אלומיניום ניתן לעצב בדרכים שונות ומגוונות, יש לכם אפשרויות רבות לבחירת אלמנטים עיצוביים, ישנה מניפת צבעים רחבה שניתן לבחור ממנה את הגוון המתאים ביותר עבורכם לצביעה בתור וכך לשמור על הצבע איכותי ועמיד לאורך שנים.

שליחה עד בית הלקוח כולל הסברים:

אנחנו בפורת מתכות מתמחים בגדרות אלומיניום בהרכבה עצמית, שולחים לכם מארז גדרות בהתאם למידות והעיצוב שבחרתם עד לביתכם כולל הסבר מפורט איך להרכיב אותה ממש לבד. אם אתם נתקלים בשאלות אתם תמיד יכולים ליצור אתנו קשר ואנחנו עונים לכל שאלה. אם גם אתם רוצים להתקין גדר אלומיניום בהרכבה עצמית צרו אתנו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות