מהי גדר חיה והאם היא יכולה להחליף גדר רגילה?

כולנו צריכים את התיחום הזה, אותו גידור שמגדיר את השטח שלנו. אולי רק בקיבוצים בימינו לא ממש נתקלים בגדרות. אבל אם אתם כן מתקינים גדר בקרוב ולא גרים בקיבוץ, אתם וודאי מתלבטים בין סוגים שונים של גדרות. בעוד שחלק מהאנשים בוחרים גדר חיה מעוצבת, חלק אחר מהאנשים בוחרים גדר אלומיניום, ברזל, עץ ועוד. מה יהיה עדיף? ומה זה בכלל גדר חיה?

אז לגדר חיה אין דופק, אבל אין ספק שהיא חיה. כשאומרים "גדרות חיות", הכוונה למעשה היא לגדרות אשר מעוצבות בעזרת צמחיה חיה. אגב, הערת שוליים, אפשר גם לעצב גדרות עם צמחיה מלאכותית. בכל מקרה, גדר חיה ומעוצבת לגינה היא גדר שבדרך כלל תמצאו עליה צמחים מטפסים מכל מיני סוגים, כמו למשל צמחים שמסוגלים להסתלסל ארוכות על הגדר ולהשתלב בתוכה.

האם גדר חיה יכולה להחליף גדר קשיחה מאלומיניום, ברזל ועץ?

כעת, לאחר שהבנו מה היא גדר חיה, בואו נשאל את עצמנו – האם היא יכולה להחליף גדר אלומיניום או גדר מעץ וברזל? ובכן, זו שאלה מאוד טריקית. מצד אחד, אם תעטרו את הגדר בצמחי פטל, שהם מאוד קוצניים, יש סיכוי שתוכלו ליצור גדר בלתי חדירה, אין ספק.

יחד עם זאת, מה לגבי מזמרה? אם חלילה מישהו ירצה לפרוץ אליכם, הוא יהיה מסוגל לגזום את הפטל והקוצים באמצעות כלי גינון, או מזמרה מקצועית. בכל מקרה, בואו נגיד ככה, אם אתם מחפשים אחר הגנה מוחלטת וביטחון של 100%, יכול להיות שגדר חיה היא לא ממש בשבילכם. אבל אל תשללו אותה על הסף, כי ניתן ליצור גדרות חיות סבוכות מאוד שאכן מסוגלות לספק ביטחון מסוים מפני חדירה לשטח שלכם.

כשמשווים בין סוגי גדרות, איזו גדר עדיפה בסופו של דבר?

ובחיים, כמו בחיים, חשוב להשוות בין המוצרים. אם יש לנו את המוצר הנקרא גדר חיה, יש גם את המוצר הנקרא גדר ברזל, אלומיניום ועץ. גדרות אלו יכולות לספק לכם הגנה וביטחון ברמות הכי גבוהות, וגם כאן, העיצוב לא נשאר מאחורה.

גם גדרות חיות וגם גדרות קשיחות יכולות להיות מעוצבות למדי, ככה שהכול בסופו של דבר תלוי בתקציב שלכם ובבעל המקצוע. בסופו של דבר, אם אתם מחפשים אחר הגנה והרתעה של פורצים, אנחנו ממליצים לכם לשב לפגישת ייעוץ עם מתקיני הגדרות. תוכלו להסביר להם בדיוק מה השאיפות שלכם מהגדר, מה המטרה בהתקנתה.

מה לאחר פגישת ייעוץ עם מתקין הגדרות?

לאחר פגישת ייעוץ עם חברת גדרות או מתקין גדרות, יהיה הרבה יותר קל לעמוד על סוג הגדר שכדאי להתקין אצלכם. ודבר אחרון, בין אם אתם בוחרים בגדר חיה או קשיחה, כדאי לזכור שהנושא של העיצוב גם הוא חשוב! בהצלחה!

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake