סוככים מעוצבים למרפסת זה מזמן לא רק סוכך קבוע

לפני בואו של הקיץ החם יש לחשוב על פתרון הצללה למרפסת. בשוק קיימים מגוון גדול של פתרונות להצללה כמו סוכך קבוע, סוכך מתקפל ואפילו סוכך חשמלי ולכן חשוב שתבחרו את המוצר המתאים בדיוק לצרכים שלכם. למה צריך לשים לב בבחירת סוכך? ואילו סוגים קיימים? אנחנו כאן עם התשובות.

מזג האוויר הקיצי הנמשך לאורך ימים ארוכים הוא אחד היתרונות הבולטים במדינתנו. שעות האור הארוכות, מזג האוויר החמים והמזמין לשהייה בחוץ. אולם בימי הקיץ הלוהטים הישיבה במרפסת בשעות בהן השמש בשמים במלוא עוצמתה, נגלה כי ללא אמצעי הצללה יעיל, הישיבה עד מהרה הופכת לבלתי אפשרית. לצורך כך הומצאו הסוככים. סוכך ניתן להתקין בכל מקום והוא נותן מענה לכל אזור הזקוק להצללה. התקנה של סוכך קבוע במרפסת מאפשרת לנו לקבל צל בכל שעות היום ובכל עונות השנה, ועל הדרך מוסיפה טאץ' עיצובי, כפרי או מודרני בהתאם לעיצוב שנבחר, התורם למראה הבית, המרפסת והסביבה בה הוא מותקן.

מה עלינו לבדוק לפני בחירת הסוכך?

הגנה בחורף או בקיץ? לא כל סוכך מתאים לקיץ, ולא כל סוכך מתאים לחורף וישנם סוככים המתאימים לכל עונות השנה. האם הסוכך אמור להגן מפני השמש בלבד, או גם מפני הרוח והגשם? לכן עליכם להחליט לאיזו עונה ישמש אתכם הסוכך.

סוכך קבוע או מתקפל? מה יתאים לכם סוכך קבוע ללא חלקים נעים וללא תוספות חשמליות או סוכך מתקפל כגון סוככי זרועות הקיימת בהם גמישות והם יכולים להיסגר בלחיצת כפתור.

גובה וכיוון המרפסת: שמש דרומית תכניס יותר חום, מרפסת מערבית תתאפיין ברוחות חזקות וכיוון צפון עשוי להזדקק לחיזוק של בדים עמידים יותר לעובש. גם גובה המרפסת הוא שיקול בבחירת הסוכך, גבוהות נהנות לרוב מאור רב יותר, אך גם מרוחות חזקות יותר, לכן במקרים אלו כדאי לבחור בסוכך חזק ועמיד במיוחד.

סוגי סוככים למרפסת:

סוככי זרועות: סוכך למרפסת העשוי מזרועות אלומיניום מתקפלים. סוכך מסוג זה הינו הסוג הנפוץ ביותר. סוככי זרועות פחות מתאימים למקום שבו נושבות רוחות חזקות. סוכך זה אינו מורכב על מבנה, אלא הוא קונסטרוקציה עצמאית, כאשר ההצללה נוצרת באמצעות בד. ניתן להרכיב בקלות את סוככי הזרוע בכל מקום, לרבות במבנים רבי קומות. מאפשרים כיסוי של שטחים נרחבים במיוחד, כך שהם עשויים להיות פתרון אופטימלי למרפסת גדולה במיוחד. (ראו גם: גדר אלומיניום לבית).

סוכך חשמלי: סוכך מתקדם בעל מנוע חזק. יתרונו הגדול שהוא בעל יכולת קיפול מלא או חלקי וסגירת הסוכך במקרה הצורך, והכל בלחיצת כפתור וללא מאמץ.

סוכך מרקיזה: סוכך העשוי מזרועות אלומיניום וצורתו חצי עיגול. סוכך מרקיזה  מתאים לכל מזג אויר, אף למזג אוויר גשום, אולם חשוב להקפיד ולפתוח את המרקיזה לצורך ניקוז המים. סוכך זה אידיאלי עבור מרפסות ופתחי בתים, אך הוא אינו אפקטיבי עבור שטח רחב ידיים.

סוכך קבוע

סוכך קבוע: סוכך שאינו ניתן לפתיחה או סגירה. סוכך חזק מאוד,עשוי מתכת או אלומיניום שאיננה מחלידה, עמיד ברוחות חזקות וגשם. ניתן למצוא במגוון רב של גדלים ועיצובים ולשלבו בכל מקום

למידע נוסף ראו גם: קבלן אלומיניום

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake