גדרות מעוצבות לבית פרטי

התקנת גדר הכרחית בכל בית פרטי לטובת הגדרה ברורה של השטח הפרטי שלכם. עליכם להבהיר לעוברים ושבים וגם לבעלי חיים משוטטים היכן מסתיים השטח הציבורי ומתחיל השטח הפרטי שלכם. הגדר הנכונה תצליח להעניק לכם תחושת ביטחון מבלי לגרוע מהעיצוב של החצר והבית כולו. למעשה, גדרות מעוצבים מצליחים היום לשדרג את עיצוב החצר ויוצרים רושם ראשוני חיובי.

איזו גדר כדאי להתקין?

גדרות מעוצבים לבית פרטי הם הרבה יותר מעוד גדר פשוטה עשויה עץ או מתכת. הנכם מוזמנים להכיר מגוון דגמים עשויים חומרי גלם איכותיים שעוברים תהליכים של צביעה. בשנים האחרונות גדרות מהווים אלמנט עיצובי דקורטיבי כך שהם משתלבים היטב עם סגנון עיצוב פנים יוקרתי. על הגדר שתבחרו להיות עמידה, ברורה ובו זמנית גם מעוצבת. יש לבחור את סוג הגדר, חומר הגלם ושיטת הפתיחה בהתאם לתנאים בשטח.

התייעצות עם איש מקצוע חיונית לבחירה נכונה. השלב הראשון בדרך אל הגדר החדשה שלכם מתחיל באפיון צרכים. הדרישות העיקריות בהתקנת גדרות מעוצבים לבית פרטי הן תחושת ביטחון, שמירה על פרטיות וחצר, מניעת כניסת זרים ובעלי חיים אל השטח ועיצוב מודרני. השלב הבא יהיה הגדרת התקציב ותכנון נכון לעמידה בו. התאימו את התקציב למחירים בשוק ותסננו הצעות לא רלוונטיות.

דגשים לבחירת גדרות מעוצבים לבית פרטי

כבעלי בית פרטי שהשקיעו רבות בעיצוב פנים יוקרתי תרצו לבחור גדר תואמת. על מנת להבטיח לעצמכם מראה יוקרתי ללא פשרות על איכות עליכם לוודא בחירה בחומר גלם עמיד. ניתן למצוא היום גדרות מעוצבים לבית פרטי עשויים עץ, בטון, פלסטיק, מתכת ואלומיניום. לכל אחד מהחומרים יש יתרונות וחסרונות. הדגמים הפופולריים ביותר בענף היום הם גדרות אלומיניום.

וילות מפוארות ובתים פרטיים משפחתיים נתכנן בראש ובראשונה עם דגש על רמה גבוהה של ביטחון ותחושת פרטיות. גם אם אתם מתגוררים באזור מבודד, כדאי לבחור גדרות מעוצבים לבית פרטי שאינם מאפשרים לעוברים ושבים להציץ אל המתרחש בחצר. צורת הגדר עם דגש על הגובה היא זו שמעניקה לכם פרטיות מלאה או חלקית.

הפרמטרים שכדאי לשים לב אליהם בבחירת גדר 

  1. תחושת ביטחון מלאה
  2. פרטיות בחצר
  3. עמידות לטווח הארוך
  4. חומר גלם שמתאים לאקלים הישראלי
  5. סגנון עיצוב שתואם את קו העיצוב הקיים
  6. מחיר הוגן

גדר חלקית או מלאה?

התקנת גדר אפשרית בחלק הקדמי של הבית בלבד או סביב השטח כולו. הבחירה של רוב בעלי הבתים בארץ היא גדר מלאה וצפופה שמקיפה את השטח כולו. עיצוב וילות יוקרה עם חצר פרטית שכוללת בריכה או ג'קוזי דורש גדר אטומה וצפופה למניעת כניסת זרים אל השטח הפרטי. הגדר האטומה אמנם תוחמת את הגדר ומגבילה את היכולת שלכם לצפות במתרחש בחוץ, אך בסופו של דבר היא זו שמעניקה לכם תחושת ביטחון ומרחיקה מהבית זרים ובעלי חיים משוטטים.

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake