כך תרכיבו גדרות אלומיניום בשיטת עשה זאת בעצמך

להלן כל מה שחשוב לדעת על גדר אלומיניום עשה זאת בעצמך במחירים נוחים ומאיכות טובה בדגשים הבאים, כדי שתוכלו לצאת עם גדר טובה לבית בחצר ובחניה, ובכל מקום שתרצו להרכיב אותה. לפני הכל עצה ידידותית – חשוב לבחור קיט גדר אלומיניום להרכבה עצמית מיצרן איכותי שההוראות שלו מדויקות והחלקים שלו מתאימים זה לזה.

ראשית, למה דווקא אלומיניום?

חשוב לבחור גדר אלומיניום מחיר שהוא נוח אבל גם לא זול מדי כי זה מעיד על האיכות. האלומיניום לא מעלה קורוזיה והוא נוח לתחזוקה לכן הוא מצדיק את הבחירה בו. חשוב לוודא גם שהמיקום של הגדר אצלכם מתאים ושחומת הבסיס הבנויה שעליה תרכיבו את הגדר בנויה היטב ונוחה לעבודה. חשוב לנקות אותה לפני כן משאריות של גדרות קודמות וכל חלק נוסף שמחובר אליה במקום הגדר שנרצה להרכיב.

איך בוחרים גדרות אלומיניום בשיטת עשה זאת בעצמך?

גדר אלומיניום עשה זאת בעצמך מגיעה היום בעיצובי שונים ולכן חשוב לבחור את הדגם הנכון. יש גם מידות שונות שמתאימות לכל מי שרוצה לבנות ישירות על הקרקע ויש מידות שמתאימות לבנייה על בסיס של גדר בנויה או מעקה בטון. גדר אלומיניום מחיר נקבע לפי מטר וגובה הגדר, מ-60 ס"מ ועד 3 מטר. אפשר למצוא גדר עם שלבים רחבים, שלבים דקים ובעוביים שונים, גדר עם לוחות ועם פרזולים, חריטות וחיתוכים בדוגמאות שונות. את הגדר מזמינים לפי המידות של החצר שלכם או החניה. אפשר גם להזמין לפי מידות משלכם את הקיט וגם את הדוגמה והצבע, תלוי במטרה שלכם.

מה צריך בשביל בניית גדר להרכבה עצמית?

הציוד הבסיסי הוא כלי עבודה שונים ובסיסיים, למרות שהקיט עצמו כבר מוכן להרכבה. יש גם צורך בכלים כמו מסור גרונג שמתאים לחיתוך חומרים רבים כמו עץ ואלומיניום ואם אתם אוהבים להכין דברים לבד ישמש אתכם גם לבנייה נוספת. אתם צריכים לוודא שיש לכם את כל הכלים ואם אינכם בטוחים, שאלו את אנשי המכירות והייעוץ המקצועי בחברה שמכינה לכם את הקיט של גדר אלומיניום עשה זאת בעצמך. לפי זה גם תדעו אם אתם יכולים לעמוד במשימה. אל תתפשרו על איכות הגדר כי אתם חוסכים בעלויות ההתקנה ולכן החומרים עצמם חייבים להיות טובים.

שלבי העבודה

  • גדרות אלומיניום בשיטת עשה זאת בעצמך מורכבת מפרופילים אנכיים שתוקעים אותם לתוך הבסיס הבנוי או לאדמה, משלבים רוחב שמחברים במחברים מיוחדים לעמודים, ומחלקי החיבור שלתוכם משחילים את השלבים. ודאו שיש לכם את כל החלקים בקיט.
  • ודאו שהחומה שלתוכה תעגנו את גדר אלומיניום להרכבה עצמית נקייה מכל גדר קודמת או חלקים אחרים, והיא פנויה לעבודה.
  • מסמנים על חומת הבטון את המיקום של הברגים שמעגנים את העמודים והפרופילים לחומה. קודחים לתוך הבטון במדויק ומחברים עם ג'מבואים את הפרופילים לחומה. מהדקים לאחר שמוודאים עם פלס שהעמוד ישר בעזרת מברגה.
  • ממקמים את העמוד הבא במרחק מדויק לפי אורך השלבים וממשיכים לעמוד הבא.
  • מניחים את השלב הראשון ובודקים עם פלס.
  • מניחים ספייסר בין השלבים כדי לשמור על מרחקים קבועים.
  • ממשיכים לחבר את השלבים בין כל הפרופילים.

למידע נוסף ראו גם: קבלן אלומיניום

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake