למה כדאי לבחור דווקא בגדר מאלומיניום

היום יותר מתמיד, גדרות מחומר האלומיניום הפכו להיות הנפוצים ביותר בקרב רוכשי הגדרות, כאשר למי שיש שטח שאותו הוא רוצה לגדר, גדר זהו פריט חובה ללא ספק המגן עליכם מפני פריצות וגניבות, מפני השמש בחלק מהזמן בעזרת הצללה חלקית אשר תלויה בגובה הגדר, וגם כאביזר הפרדה בין 2 חללים למעוניינים, לדוגמא בעלים של 2 דירות צמודות שאת השטח בין החצרות שהוא עצמו מתגורר והשטח השני בו מתגוררים דיירים שמשכירים ממנו, הוא מעוניין להפריד בעזרת גדר.

כל אדם אשר ירצה להעניק לביתו ולבני משפחתו את ההגנה והביטחון להם הם ראויים, ירצה לשקול רכישת והצבת גדר לתיחום שטח ביתו, ללא ספק, ולכן אנשים רבים מבינים את הצורך בגדרות והחיפוש אחר האמצעים האופטימליים לכך.

אך לפני שניגשים למלאכה הלא פשוטה כלל ומתכננים הצבת גדר תיחום לביתכם, כדאי לחשוב על כמה קריטריונים אשר ישפיעו על ההחלטה הנכונה שלכם, כמו העיצוב לדוגמא.

לפעמים נדמה לנו כי מבין כל ההחלטות דווקא ההחלטה העיצובים היא השולית ביותר אך לא כך הדבר מאחר ולפן העיצובי משמעות רבה על ההחלטה איזו גדר עליכם לרכוש ועל איזה צרכים הגדר הנכונה תענה עבורכם.

בדיוק מהסיבה הזו, גדרות אלומיניום הן הפתרון האידיאלי עבור הצורך שלכם.

הסיבות לבחור בגדרות אלומיניום

כשאתם ניגשים למשימה הלא פשוטה כלל של בחירת גדר אלומיניום לתיחום של חצר ביתכם, כדאי שתחקרו קצת ותהיו מודעים להיצע ולמגוון גדרות אלומיניום הקיימים. חשוב לדעת ולהפנים שישנם לא מעט חומרים מהם ניתן ליצור גדרות וגדר אלומיניום היא בין החומרים המובילים בתחום.

כדאי גם לדעת כי ישנם סוגים רבים של גדרות מאלומיניום ודפוסים רבים של עיצוב, חלק מהם הם גדר אלומיניום שלבים וגם גדר אלומיניום אטומה – כל אחד מהסוגים של הגדרות משרת צורך אחר עבורכם.

ניתן כיום למצוא חומרים רבים ונוספים כמו גדרות ממתכות שונות ומגוונות כמו נחושת, אלומיניום או ברזל, ניתן למצוא גדרות מפלסטיק וגם גדרות מבמבוק כאשר כל אחת מהגדרות נראית אחרת ומשרתת צורך שונה במעט, לצד הצורך העיצובי הברור מאליו בשוני בין החומרים.

לעיתים, אנשים שלהם חשוב יותר מכל הפן העיצובי וזו ההחלטה המובילה אותם- יעדיפו להקריב את הצד הביטחוני של ההגנה על ביתם וילכו על גדר מעוצבת יותר, רק לשם הדקורטיביות שבדבר.

למה גדר שלבים?

גדר שלבים ניחנת ביופי מרשים ומראה חזק ומתכתי עבור כל מי שחולף על פניה, אבל לא תמיד השלבים משרתים את כלל הצרכים של בעלי הבית, מאחר ושלבים מקרינים בין החריצים את קרני השמש ולעיתים- תלוי מאוד בכיוון חצר הבית- זה עלול להפריע ולחדור לבית בצורה בלתי נעימה.

מנגד, שוב תלוי כיוון האוויר והרוח- דווקא קיומם של שלבים עשויים לתרום ולאל חסום לחלוטין את האוויר הרוח הבריזה הנעימה בחצר הבית.

היתרונות באלומיניום

בעוד שעץ הינו בעל מראה מזמין חמים וביתי, גדר אלומיניום דווקא בעלת מראה מתכתי ועמיד מאוד שנוטה להרתיע עוברי אורח ויוצרת תחושה של חוזק, הגנה וביטחון שבלתי אפשרי לפרוץ את הבית המגודר.

כמו כן, גדרות אלומיניום לעומת עץ עמידות מפני נזקי מזג האוויר ולא מושכות מזיקים, ולא דורשות שום תחזוקה כלל, למי שלא מעוניין בטירחה.

מאחר ואלומיניום הוא אולם חומר מתכתי, הוא חומר גמיש קל ונוח ולכן קל ונוח ליצור ממנו גדרות והפופולריות של השימוש בחומר עולה. אתם יכולים לייצר גדר אלומיניום בכל גובה וקריטריונים שרק תבחרו, וגם להחליט האם היא תהיה גדר אלומיניום אטומה ולא בעלת שלבים פתוחים.

ֿ

הבחירה בגדר אלומיניום היא הבחירה הנכונה עבורכם ואנחנו פה בפורת מתכות נייעץ לכם בבחירה הנכונה ובכל שאלה בשמחה.

רוצים לדעת עוד? קראו גם: כיצד לבנות גדר אלומיניום בעצמך

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake