פרופיל אלומיניום – סוגים

אלומיניום הוא חומר גלם שיש לו שימושים רבים בכל רחבי העולם. זהו יסוד כימי מתכתי בגוון כסוף שמהווה 8% מסך החומרים שיוצרים את הקרום של כדור הארץ. מבין כל המתכות המוכרות האלומיניום הוא הנפוץ ביותר. שימוש ראשוני באלומיניום זוהה כבר בתקופת יוון העתיקה ורומא העתיקה. זיקוק של אלומיניום דורש כמויות משמעותיות של חשמל כאשר החומר ניתן למחזור יעיל. רשימת התכונות הטובות של האלומיניום כוללת : משקל קל, הולכת חום טובה, מחיר זול בהשוואה למתכות אחרות, אינו מחליד, ניתן לצביעה.

אלו שימושים אנחנו עושים באלומיניום?

כל קבלן אלומיניום שעבד בעבר עם חומרים אחרים אינו ממהר להחליף את האלומיניום. הקבלנים ממליצים על גדרות אלומיניום, שערים עשויים אלומיניום ופרופילים לחלונות בגלל נוחות העבודה והשינוע. אלומיניום קל לעצב, לצבוע ולהעביר ממקום למקום. כך למשל, התקנה של פרגולה לגינה עשויה אלומיניום תהיה פשוטה יותר בהשוואה להתקנת מבנה דומה עשוי עץ מלא. המשקל הקל של האלומיניום הופך אותו נוח להובלה.

פרופיל אלומיניום יהיה הבחירה הראשונה של רוב הקבלנים ומעצבי הפנים בעבור כל סוגי החלונות. כיום כאשר ענף החלונות מציע קולקציות מגוונות ועשירות יש צורך ביותר מפרופיל אלומיניום אחד. הפרופיל הפופולרי ביותר כאן בארץ הוא הפרופיל הבלגי. בעבר נהוג היה לייצר חלונות בלגיים על טהרת הברזל בעוד היום האלומיניום מחליף את הברזל בהצלחה.

למה כדאי לבחור דווקא פרופיל אלומיניום?

חלונות ודלתות אנחנו מתקינים מתוך מטרה לעשות בהם שימוש ב-20 השנים הבאות. על כן, נרצה לבחור בחומר גלם עמיד וחזק שתואם את האקלים הישראלי. פרופיל אלומיניום ידוע בעמידות בטמפרטורות גבוהות ונמוכות, לחות ושמש חזקה. בניגוד לברזל שנוטה להחליד ולעץ שדורש צביעה וטיפולי תחזוקה, האלומיניום מחזיק מעמד במשך שנים רבות תוך שמירה על מראה חדש. גדרות אלומיניום אינם מחלידים ואינם מתחממים או נסדקים בימי הקיץ החמים. ראו גם: בניית גדרות אלומיניום בשיטת עשה זאת בעצמך.

איפה כדאי להזמין עבודות אלומיניום?

את האלומיניום קל לעצב ולצבוע כך שאתם תוכלו להגשים את החלום שלכם על חלון או גדר אלומיניום מעוצבת לבית. פועלים היום בתחום קבלני אלומיניום רבים ואתם מתבקשים לבחור נכון בקבלן אמין ומקצועי. על הקבלן להקפיד להשתמש בחומרי גלם איכותיים ולבצע התקנות מקצועיות. חלון אלומיניום מוצלח מתבסס גם על איכות חומר הגלם וגם על עבדת ההתקנה וההכנה. על הפרופיל להתאים למידת הפתח בצורה מדויקת. סטייה קלה של 2 מילימטרים תפגע באיטום של החלון ובהתאם גם באיכות החיים שלכם.

עשו לעצמכם הרגל להזמין עבודות אלומיניום אך ורק מול קבלנים עם ניסיון ספציפי בביצוע עבודות דומות. כאשר עובדים נכון עם החומר כל התכונות הטובות שלו מודגשות עוד יותר. השתמשו גם אתם באלומיניום כחומר גלם עיקרי בעבור חלונות, דלתות, גדרות, פרגולה ומתקני הצללה. אל תשלמו יותר בעבור חומרי גלם טובים פחות כאשר האלומיניום זמין, עמיד, אטרקטיבי וזול.

קראו עוד על: גדרות אלומיניום – עשה זאת בעצמך

ייעוץ חינם עבור גדרות אלומיניום

עיצוב הבית
עיצוב הבית עם גדר אלומיניום

האבולוציה של עיצוב הבית: אימוץ אלומיניום בחיי היוקרה שלכם בעולם ההולך ומתפתח של אדריכלות ועיצוב הבית, שילוב חומרים חדשניים ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב האסתטיקה והפונקציונליות

כלי נגישות

Powered by - Wemake